A selekcija

NAJBOLJI SA NAJBOLJIMA: KOMPANIJA MOZZART ZA JAČI PUL SPONZORA FSS

04.06.2019.

 

Fudbalski savez Srbije dobio je veliko pojačanje uoči utakmice sa Ukrajinom. Novi sponzor Fudbalskog saveza Srbije  je MOZZART, jedna od vodećih kompanija u Istočnoj Evropi u oblasti klađenja i igara na sreću.

Dan pred poletanje Orlova ka Lavovu, na jednu od najvažnijih utakmica u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo, protiv Ukrajine, FSS i MOZZART su potpisali ugovor o saradnji za naredne tri i po godine.

Fudbalski savez, kao krovna organizacija domaćeg fudbala, dobio je strateškog partnera sa kojim će krenuti u nove visine. Prva želja svih je da se zajedničkim snagama izbori istorijski plasman na Evropsko prvenstvo, na kojem naša reprezentacija nije igrala još od 2000. godine, a nikada do sada pod imenom – Srbija.

-Naš cilj je da posle plasmana na Evropsko prvenstvo i uspeha u Ligi nacija, ostvarujemo vrhunske rezultate u  kontinuitetu. Ugovor smo potpisali do 31. decembra 2022. godine što znači da je pokriven i plasman na Mundijal u Kataru, tako da zahvaljujemo što MOZZART kompanija veruje u nas. Ovo je kompanija koja nije samo lider na domaćem tržištu, nego i regionalni lider. Sto odsto srpska kompanija. Nama zadovoljstvo, dokaz da najbolji idu uz najbolje -rekao je generalni sekretar FSS Jovan Šurbatović na konferenciji za novinare u Staroj Pazovi.

Reprezentacija pod komandom Mladena Krstajića niže utakmice bez poraza, MOZZART je prepoznao taj novi vetar koji vodi Orlove ka uspesima i rešio je da dodatno pojača tabor državnog tima.

-Ovaj ugovor je i kontinuitet za nas, u pomoći sportu u svakoj prilici kada je to moguće. Ne samo vrhunskom nego i baznom sportu i pojedincima. Živimo od sporta, potpisivanje ugovora je način da to sportu i vratimo. Hvala čelnicma FSS što su nas primili u ovu veliku fudbalsku porodicu. Kada budemo sumirali rezultate posle tri i po godine, nakon Svetskog prvenstva u Kataru moći ćemo da zajedno konstatujemo da tim koji pobeđuje ne treba menjati, da nastavimo zajedno u još veće uspehe- rekao je direktor korporativnih komunikacija kompanije MOZZART Borjan Popović.