PlayMakers

ЈОВАНА СТОЈАНОВИЋ И НЕМАЊА МАТИЋ АМБАСАДОРИ ПРОЈЕКТА PLAYMAKERS

14.02.2020.

Фудбалски савез Србије, као један од седам националних савеза чланова УЕФА, биће први који ће представити „Playmakers“ кроз школе, клубове и локалне заједнице, а са жељом да заинтересује што већи број девојчица узраста од 5-8 година које тренутно не играју фудбал.

Амбасадори овог пројекта у Србији су Јована Стојановић, репрезентативка Србије, и заменик капитена репрезентације Србије Немања Матић.

Јована Стојановић, репрезентативка Србије, рекла је: ”Одрасла сам гледајући Дизнијеве филмове и фудбалске утакмице. Тада нисам могла ни да замислим да ће једнога дана ово двоје бити повезани. Драго ми је што УЕФА толико пажње посвећује женском фудбалу у последњих неколико година, а сада сам одушевљена што ће и Дизни бити део наше приче. Надам се да ће овај програм привући велики број девојчица да се заљубе у наш дивни спорт.”

View this post on Instagram

Девојчице широм Србије узраста од 5 до 8 година ускоро ће моћи да закораче у чаробни свет Дизнија, тако што ће први корак на свом фудбалском путу направити захваљујући новом програму УЕФА и Дизнија – Playmakers. Инспирисан Дизнијевим причама, ово је први икада и највећи паневропски програм за девојчице, који ће ове године, поред Србије, бити реализован у још шест земаља Старог континента. ?⚽?? Више информација ? uefa.com/playmakers #UEFAplaymakers #Disney #UEFA #Playmakers #FSS

A post shared by Jovana Stojanovic (@jovanastojanovic95) on

Немања Матић, заменик капитена фудбалске репрезентације Србије и ас Манчестер Јунајтеда, рекао је: ”Фудбал и Дизни у истој реченици измаме ми осмех на лице. Када сам био дете често сам гледао Дизнијеве филмове када нисам на терену, а данас исто то радим са својом децом. Надам се да ће овај програм подстаћи девојчице да се укључе у фудбал, а као отац и професионални спортиста овом програму дајем пуну подршку.”

View this post on Instagram

? Top players are supporting our new #UEFAplaymakers programme with @disney!⁣ ⁣ @Fudbalskisavezsrbije and @ManchesterUnited midfielder @nemanjamatic, who has two daughters and a son, said: “When I see football or Disney in the same sentence, it puts a smile on my face. When I was a kid, I often used all my time between football to watch Disney movies and today I do the same with my children.⁣ ⁣ “I hope this project will encourage young girls to get involved in football, and if they wish to do so, as a father and professional athlete I will give all my support.“⁣ ⁣ @scotlandnationalteam and @ChelseaFCW forward @erincuthbert_ is also right behind the initiative:⁣ ⁣ “This latest initiative from Disney and UEFA is fantastic and offers a new way for children to begin playing football,” she said. “I absolutely love Disney, even at the age of 21. When I was younger, this is definitely something I would loved to have been a part of.⁣ ⁣ “I can see a huge difference now in terms of the number of young girls taking part in football from when I was growing up and playing in a boys team.⁣ ⁣ “Using Disney will not only make football even more enjoyable for girls at a young age, but will also hopefully increase participation levels even more. I can’t wait to see the positive effect that this programme will have.”⁣ ⁣ Playmakers uses Disney’s world-renowned storytelling to encourage more young girls to exercise regularly and kickstart a lifelong love of football.⁣ ⁣ Inspired by academic research showing the positive role of storytelling in helping children take up sport, PlayMakers also aims to increase the proportion of girls meeting the World Health Organization’s minimum standards for physical activity – currently, just 16%.⁣ ⁣ Serbia and Scotland are among the first associations to adopt the programme, which targets 5-8 year-old girls not currently playing football. The others are Norway, Belgium, Poland, Austria and Romania. They will roll out PlayMakers through schools, clubs and local communities. More associations are expected to introduce the programme later in the year.⁣ ⁣ Want to know more? Follow the link in our bio! #UEFAplaymakers #GirlsFootball #Disney

A post shared by UEFA (@uefa_official) on